sábado, 22 de agosto de 2009

Blair

Pero que wapa que es esta mujer!



Ahhh quiero ser así XDD

6 comentarios:

Ilwën dijo...

No sabia q t gustara Gossip Girl! xD aunqe yo prefiero a Selene ^^

妖狐 dijo...

Si q me gusta!
Pero yo prefiero a Blair... quiero decir si tuviera q parecerme a alguna, yo quiero ser como Blair! Lo tiene todo y no es una borracha drogadicta :)

Ada Lovelace dijo...

hmm no la conec pero te un estil super monoo ;3; (segur k algun dia podras ser com ella sino ho ets ja) tu tmb ets super monaa

Anónimo dijo...

Sí que és guapa sí! pero ki es???


tu voldries ser així!!?? pos ala a kumprar roba hahhaah!!! pero tu ja ets molt guapa tal i kom ets! ^_^

Anónimo dijo...

Siii london es geniaaal!! kuan puguis has d'anar!! ^___^

jo ne no vem venir a les festes de sabadel.. esk feia pal i tal.. gomen!! pero jo us vui veureee!!! algun dia hem de quedaaaar!!!!!
k jo vui veure la lis preciosa!! ^3333^

i les fotus de japo!!

Anónimo dijo...

si neeee!!Hem de quedar un dia em els dollfies, fem un piknik o algu i portu la camera y els hi fem fotus moneees vale vale?? ^____^

jo... a vera si aktualitzes mes.. ke el tens molt abandunat xD

^_^ ne tatimu!~~ ^3^